Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Листвак Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Листвак Г. Б. 
"Книга художника” як джерело видавничого натхнення (на прикладі українських виставкових проектів) [Електронний ресурс] / Г. Б. Листвак // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 2. - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_2_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.437 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Листвак Г. 
"Книга художника": термінологічні труднощі [Електронний ресурс] / Г. Листвак // Діалог. - 2012. - Вип. 15. - С. 156-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2012_15_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 86.298 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Листвак Г. Б. 
Риси "книги художника" в сучасних українських виданнях [Електронний ресурс] / Г. Б. Листвак // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 4. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2011_4_7
Проаналізовано добірку сучасних українських видань. Визначено риси, що надають можливість ідентифікувати їх як "книги художника" або наближені до них видання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.442 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Листвак Г. Б. 
"Книга художника" як потенційний видавничий продукт [Електронний ресурс] / Г. Б. Листвак // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2010. - № 2. - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2010_2_4
Розглянуто особливості "книги художника" як видавничого продукту. Увагу зосереджено на ключових питаннях опрацювання цих видань: назві, виготовленні, каталогізації, пошуку майбутніх проектів, місці у видавничому репертуарі, читацькій аудиторії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 436.75 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Листвак Г. Б. 
Дослідження читання в Україні: результати і значення [Електронний ресурс] / Г. Б. Листвак // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 2. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzck_2015_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.103 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Листвак Г. 
Феномен періодики у формі "книги художника" (На прикладі незалежного театрального журналу "Коза") [Електронний ресурс] / Г. Листвак // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2012. - Вип. 2. - С. 401-408. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2012_2_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.088 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Листвак Г. 
"Книга художника": проблеми видавничої типології [Електронний ресурс] / Г. Листвак // Записки Львівської національної наукової бібліотеки України імені В. Стефаника . - 2012. - № 4. - С. 257-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lnnbyivs_2012_4_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.977 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Листвак Г. Б. 
Нові підходи до промоції літератури та читання в Україні (на прикладі Львова – міста літератури ЮНЕСКО) [Електронний ресурс] / Г. Б. Листвак // Поліграфія і видавнича справа. - 2018. - № 2. - С. 89–96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2018_2_12
Розглянуто особливості представлення Львова як міста літератури, описано концепцію та в загальних рисах окреслено основні напрямки діяльності Офісу "Львів - Місто літератури ЮНЕСКО": організацію літературних подій та участь у них, співпрацю в межах мережі креативних міст ЮНЕСКО, успішні проекти та перші результати. Проаналізовано спрямовані на різні цільові аудиторії заходи та їхнє значення для творення бренду міста, промоції культури читання та літератури. Вказано засоби зацікавлення аудиторії та найактивніше задіяні канали поширення інформації про місто літератури. Визначено перспективи діяльності для подальшого просування бренду міста літератури та промоції культури читання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.83 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Зелінська Н. В. 
Видавнича культура шкільного підручника: редакторські та дизайнерські аспекти [Електронний ресурс] / Н. В. Зелінська, Г. Б. Листвак // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 2. - С. 63–76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.216 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Листвак Г. Б. 
Функціонування етностереотипів у медіа (на прикладі образу поляків в українських новинах) [Електронний ресурс] / Г. Б. Листвак, О. В. Олянишен // Поліграфія і видавнича справа. - 2020. - № 2. - С. 124–136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2020_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.358 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського